Når du søger bolig

Kan jeg ansøge uden at være medlem?
NEJ - du kan kun søge om en bolig, hvis du er medlem og på venteliste hos Hobro Boligforening. Du bliver medlem ved, at ansøge på vores hjemmeside. Det koster 125 kr. om året, at være medlem og yderligere 125 kr., hvis du ønsker, at være aktiv søgende. Når du melder dig ind her på siden får du en adgangskode. Du kan herefter logge dig ind og tilføje dine boligønsker til din liste. Er du på venteliste vil du  automatisk få besked fra os, når vi når dit nummer på ventelisten på opsagte boliger .
Klik her for at læse mere om indmeldelse og venteliste.
Klik her for at læse Boligforeningens betingelser i forbindelse med indmeldelse og venteliste

Hvordan bliver jeg medlem?
Du bliver medlem ved at ansøge om medlemskab fra vores hjemmeside – det anbefaler vi dig. klik her for at melde dig ind samt evt. komme på venteliste.

Hvordan søger jeg bolig?
Du kan aktivere dig samtidig med din indmeldelse eller senere. Du har mulighed for både, at indmelde dig og komme på venteliste på samme tid. Herefter skal du tilføje boliger til din venteliste. Er du allerede medlem eller ønsker du først på et senere tidspunkt, at aktivere dig, kan du altid logge ind med dine koder og tilmelde dig på ventelisten. Linket hedder "betaling" og findes i den lyseblå bjælke på "din side". Når du er oprettet på ventelisten og har valgt boligønsker får du automatisk besked fra os når der er boliger ledige som passer dine ønsker. Du har din egen side, hvor du vil modtage mails fra os.
Klik her for vejledning i betaling af venteliste for nuværende medlemmer: