Som lejer i en almen boligorganisation, er det vigtigt, at man tager hensyn til hinanden og passer på afdelingens fælles faciliteter.
En husorden er fælles regler, som beboerne har vedtaget for at passe på boligerne og de arealer, der er udenom, og for at undgå at genere hinanden med unødvendig støj m.m.
Ved indgåelse af en lejekontrakt med boligforeningen, er man underlagt love gældende for almene boligorganisationer, Hobro Boligforening's vedtægter og den husorden din afdeling har vedtaget.
Som lejer er det dig, der har ansvaret for, at du, din familie og eventuelle gæster overholder reglerne.
Afd. 44 - Arden og omegn:
Du kan læse din afdelings husorden ved at klikke her
Organisationsbestyrelsen har haft foreslået / besluttet, at hver afdeling skal have sin egen husorden. På baggrund af dette blev der udarbejdet en ny, moderne version af husordenen, som blev præsenteret på det ordinære afdelingsmøde den 09.09.2024. Afdelingsmødet stemte imod forslaget, hvorfor den ”gamle” fælles husorden fortsat vil være gældende som afdelingens specifikke husorden, gældende med virkning fra den 09.09.2024.
Ved indgåelse af en lejekontrakt med boligforeningen, er man underlagt love gældende for almene boligorganisationer, Hobro Boligforening's vedtægter og den husorden din afdeling har vedtaget.
Som lejer er det dig, der har ansvaret for, at du, din familie og eventuelle gæster overholder reglerne.
Afd. 44 - Arden og omegn:
Du kan læse din afdelings husorden ved at klikke her
Organisationsbestyrelsen har haft foreslået / besluttet, at hver afdeling skal have sin egen husorden. På baggrund af dette blev der udarbejdet en ny, moderne version af husordenen, som blev præsenteret på det ordinære afdelingsmøde den 09.09.2024. Afdelingsmødet stemte imod forslaget, hvorfor den ”gamle” fælles husorden fortsat vil være gældende som afdelingens specifikke husorden, gældende med virkning fra den 09.09.2024.