Horsøparken 20-98, 1-21

I Horsøparken findes der et selskabslokale, som beboere i afdelingen kan låne.
Der er et depositum på 400 kr. som der kvittereres for modtagelse af. Lokalet gennemgåes med dig inden du får nøglen og depositum betales ved booking. Du skal også skrive under på betingelser for udlån af lokalet inden du får nøglen og når du afleverer nøglen gennemgåes det hele igen at der er gjort ordentligt rent og alt er vasket op og intakt og at der ikke mangler noget i køkkenet, festlokalet, toilet, garderobe og depotrummet. Du får en checkliste med det der skal gøres så den lige er til at krydse af på. Hvis der er gjort ordentligt rent, der ikke mangler noget og alt er som det skal være får man de 400 kr tilbage og kvitterer for modtagelsen af pengene. Hvis der ikke er gjort rent og/eller der mangler noget, får du ikke dit depositum retur.
Dette har været et nødvendigt tiltag på grund af manglende rengøring og ting der forsvinder fra lokalet og ting der bliver ødelagt.
Nu er alt sat i pæn stand og så starter vi på en frisk med dette nye system.

Der må ikke larmes i lokalet efter kl. 24.00 i weekender og kl. 23.00 på hverdage.
Du skal kontakte enten bestyrelsesmedlem Hanne Horsbøl Gade, Horsøparken 1, st.tv, eller bestyrelsesmedlem Kim Vilsted Fælled, Horsøparken 90 (gå hen og bank på),  hvis du ønsker at booke selskabslokalet.

Hobro Boligforening har selskabslokaler, som udlejes til beboere og ikke-beboere i forbindelse med familiefest, konfirmation, møder m.m. Læs mere om Boligforeningens selskabslokaler her.