Føj til min liste

Antal6
Areal51m2
Faciliteter - egne
HusdyrHusdyr tilladt, 2 hunde eller 2 katte, maksimum 2 i alt.
Leje pr. måned2.800,00 kr
Antenne228,00 kr
Indskud9.000,00 kr
El0,00 kr
Vand0,00 kr
Varme540,00 kr

Information om afdelingen

165 lejligheder fordelt på 1, 2, 3 og 4 værelser.
Ejendommene er opført fra 1965 - 1972
Afdelingen bliver løbende vedligeholdt og istandsat, både ind- og udvendigt.
Lejlighederne er udstyret med komfur.
Der er fællesvaskerier, til gratis brug for afdelingens beboere
Det er muligt, at parkere på afdelingens p-plads og der findes et antal carporte, som man kan komme på venteliste til.
Afdelingen ligger i få minutters gang til skole 7. – 9. klasse og i cykelafstand (1,5 km. til skole (Bhv.kl. – 6. klasse). Der er meget kort afstand til vuggestue og børnehave.
Der er gode indkøbsmuligheder, da der kun er ca. 5 min. gang til midtbyen.

Fleksibel udlejning

I denne afdeling er der en del af vores ledige boliger, som lejes ud efter fleksible udlejningsregler.
Det vil sige fortrin på ventelisten. Dette er gældende for både 1, 2, og 4 værelses lejligheder.
Som ansøger på ventelisten, er det derfor en fordel, at opnotere sig til fleksibel udlejning, så du kommer længere frem i køen i denne afdeling, hvis du opfylder ét af følgende fem kriterier:
  • Boligsøgende som bor i en anden kommune og pendler til en arbejdsplads i Mariagerfjord Kommune.
  • At du har fast og varigt arbejde minimum 22 timer ugentligt.
  • At du i forbindelse med separation, skilsmisse eller brudt parforhold har brug for en hurtig boliganvisning.
  • At du er ung i kommunen og ønsker at flytte hjemmefra for første gang. Du skal i den forbindelse kunne dokumentere start på eller igangværende SU-berettiget uddannelse, fremvise lærebrev eller have fast og varigt arbejde på minimum 22 timer ugentligt.
  • At du eller din ægtefælle/samlever enten er senior (55 år eller derover), eller èn af jer er handicappet og ønsker en mere egnet bolig tættere på midtbyen end din/jeres nuværende bolig.
Aftalen om fleksibel udlejning i Stoldal er indgået mellem Mariagerfjord Kommune og Hobro Boligforening.
Dokumentationskravet vil typisk være:
  • Hvis du er i arbejde:
    Kopi af en ansættelseskontrakt og/eller lønsedler der dokumenterer, at du arbejder mindst 22 timer om ugen.
  • Hvis du er selvstændig:
    Cvr-nummer og evt. fremlæggelse af årsregnskab.
  • Hvis du er under uddannelse:
    Studiekort eller uddannelsesaftale og dokumentation fra studiestedet.
  • Hvis du er senior:
    Dokumentation for alder eller bevis for handicap.
  • Hvis du har et boligbehov begrundet i samlivsophævelse/skilsmisse:
    Skilsmisse- eller separationspapirer eller bopælsattest ved ophør af samliv.
Der er ikke ekstra gebyr forbundet med at blive tilmeldt fleksibel udlejning.

Husleje: Vær opmærksom på, at den oplyste husleje er vejledende. Prisen der vises, vil altid være den laveste på denne type bolig.
Der kan ved forbedring og/eller renovering i boligen være tilføjet en individuel huslejestigning på enkelte lejemål.
Du kan altid få oplysninger om den nøjagtige husleje ved at kontakte Boligforeningen.
Gulvplan og kort