Nyheder

Administrationen åbner igen for personlig betjening

11-06-2021
Den 14. juni 2021 har vi igen åbent for personlig betjening i administrationen på Smedevej 28.

BEMÆRK ÆNDREDE ÅBNINGSTIDER, KAN FINDES VED AT KLIKKE HER

Vi opfordrer dog stadig til, så vidt muligt at aflevere lejekontrakter, opsigelser og andet post i vores postkasse i indkørslen på Smedevej 28.
Tilmelding til venteliste eller blot indmeldelse, kan med fordel ske her på siden og betaling herfor, kan ske med alle tilgængelige betalingskort. Du skal blot klikke på "Bliv Medlem"
Lejekontrakter kan fremsendes på mail til underskrift med dit Nem-Id.
Opsigelse kan ske ved at benytte vores digitale blanket, som også kan underskrives med Nem-Id. Du finder opsigelsesblanketterne ved at klikke her

Særlige telefon- og åbningstider i sommerferien 2021

11-06-2021
Uge 28 - uge 33 (begge uger incl.): Lukket for personlig betjening.
Uge 28 - uge 30 (begge uger incl.): Lukket for telefoner i administrationen (udlejning og bogholderi)
Uge 28 - uge 33 (begge uger incl.): Telefoner i beboerservice er åbne man.- tors. fra kl. 9 - 12. Fredag lukket.
Uge 31 - uge 33 (begge uger incl.): Telefoner i administration er åbne man - tors. fra kl. 9 - 12. Fredag lukket.

Klik her for akut tilkaldsnumre uden for åbningstid

Afstemning via fuldmagt til afdelingsmøderne september 2020

11-09-2020
Grundet den aktuelle corona-situation er det undtagelsesvis muligt at stemme via fuldmagt ved de kommende afdelingsmøder.

Dog er der fastsat en begrænsning, således at en beboer eller husstand alene må medbringe én fuldmagt fra en anden husstand (svarende til to stemmer).

Sider