Indmeldelse og evt. venteliste

KLIK HER FOR AT TILMELDE DIG

Læs betingelser her

For at ansøge om bolig i Hobro Boligforening, skal du være medlem, samt være skrevet op på vores venteliste

Pris indmeldelse: 125,-
Herefter årligt ajourføringsgebyr på 125,- (opkræves i december/januar)
Hvis du kun betaler indmeldelsen og herefter den årlige opkrævning af ajourføringsgebyret, vil du stå som passivt medlem og optjene anciennitet. Denne anciennitet kan du bruge, når du på et senere tidspunkt ønsker at være søgende.
OBS: tilmelder du dig efter 1. december, vil medlemsskab og evt. venteliste være gældende hele det efterfølgende år. Betaler du før 1. december, er medlemsskab og evt. venteliste gældende til ca. 1. februar.

Pris venteliste: 125,-
Herefter årligt ventelistegebyr på 125,- (opkræves i december/januar)
Du skal betale for både indmeldelse og venteliste, hvis du ønsker at stå som aktivt søgende og modtage tilbud på opsagte boliger. Hvis du fortsat ønsker at være søgende, skal du betale den årlige opkrævning af  ajourføringsgebyr + ventelistegebyr (ialt 250,-).

Har du betalt for indmeldelse og efterfølgende årligt ajourføringsgebyr, kan du via hjemmesiden på et senere tidspunkt tilmelde dig ventelisten. Du skal logge ind med dine koder og herefter via "Min konto" klikke på "Betaling", hvor du kan betale for venteliste.

Vær opmærksom på, at hvis du betaler med f.eks. Mastercard, kan din konto stå i restance i op til ca. 2 mdr. efter du har betalt via hjemmesiden. Det betyder dog ikke, at du ikke er indmeldt og/eller på venteliste i den periode, men pengene er ikke kommet ind på vores konto endnu og derfor vil der indtil da, stå at kontoen er i restance.
Vi anbefaler, at du selv kontrollerer på dit kontoudtog, at betalingen er gennemført og ikke bliver annulleret på et senere tidspunkt.

Når du tilmelder dig på vores hjemmeside,  får du en kode pr. mail. Du kan herefter logge dig ind og tilføje boligønsker til din liste.
Du får automatisk besked fra os, når der er boliger du søger der er ledige og vi er kommet til dit nummer på ventelisten.

Du kan selvfølgelig altid søge og finde relevante boliger i Hobro boligforening ved at bruge vores hjemmeside. Du kan blot ikke ansøge om dem før du er tilmeldt.

KLIK HER FOR AT TILMELDE DIG