Føj til min liste

Antal7
Areal115m2
Faciliteter - egne
HusdyrHusdyr tilladt, 2 hunde eller 2 katte, maksimum 2 i alt.
Leje pr. måned7.779,00 kr
Antenne244,00 kr
Indskud34.400,00 kr
El0,00 kr
Vand0,00 kr
Varme0,00 kr

Information om afdelingen

Området:
Boligerne på Hvilhøjvej er beliggende i et attraktivt område ca. 3 km. fra Hobro centrum.
Kun 2 ½ km. fra området, findes der både skole, børnehave og idrætsfaciliteter.
Bebyggelsen grænser op til marker og ikke langt derfra finder man Hørby Plantage, som er et smukt skovområde med stier og en lille sø.
Transportmulighederne er gode. Der kører bus fra og til Ølsvej, som ligger få minutters gang fra boligerne.
Skal du med toget, er der kun 1,8 km. til Banegården. Motorvejen er også hurtig, at komme til. Skal du mod syd, er der kun 4 km. til E45 og skal du mod nord, er der ca. 6 km. til E45.

Særlige forhold:
Hobro Boligforenings sædvanlige retningslinjer og vejledninger, er gældende for boligerne, dog med følgende undtagelser:

• Boligerne udlejes som røgfri boliger. Du må dog gerne ryge uden for boligen.

Parkering:
Der findes i alt 30 parkeringspladser i tilknytning til boligerne. Det vil sige, at hver bolig har én parkeringsplads til rådighed. De resterende 10 parkeringspladser, er til fælles brug for eksempelvis besøgende.

Forbrugsafgifter:
Boligerne opføres som Energi 2015 og har egne målere til varme, vand og el.

Faciliteter i boligen:
Komfur og emhætte
Øvrige hvidevarer kan installeres af lejer selv efter aftale med Boligforeningen. Vaskemaskine og tørretumbler skal installeres af autoriseret installatør.

Gulvplan og kort